The Galant Center - Powered by vBulletin

Thread: Post What You Did To Your Car or Bought Today!

Page 3 of 534 FirstFirst 12345671353103503 ... LastLast
Showing results 41 to 60 of 10669
  1. #41
    You are here entirely tooo much!! Corey2kG's Avatar
    Join Date
    04-29-2009
    Location
    Holyoke,Massachusettes
    Posts
    3,600
    Quote Originally Posted by Joshua42007 View Post
    hahaha, thats whats up. Yeah they have died down, all the good albums are the old ones. Est 1999, art of war, btnhresurection etc. I remember getting out of class in the 5th grade, and my favorite song was number 1 on the radio - Tha Crossroads. Ive never seen them live, so its kind of exciting. Im hope they play some good hits, and popular songs becuase im not a fan of any of there latest albums.
    Then you got Mo' Murda 1st of the month. A couple others I can't remember haha.

    I went grocery shopping today.

    FreakyDeaky

    Quote Originally Posted by sponcar View Post
    Always remember "do you, not them" cuz thats what make you different than others :)
    2kG 6g72/74 5 speed

  2. #42
    Turned the keys in at the dealer and swapped it for an outlander...:)

  3. #43
    You are here entirely tooo much!! SkylineG1's Avatar
    Join Date
    02-28-2005
    Location
    Metropolis
    Posts
    3,540
    Changed my valve cover to an 02 & cleaned up the engine bay a little bit.

  4. #44
    Quote Originally Posted by SkylineG1 View Post
    Changed my valve cover to an 02 & cleaned up the engine bay a little bit.
    niice.


    I put a 36in long 7in round magnaflow muffler in the center of my exhaust system. Also hooked up my oil pressure and water temp guages with a special order adapter. I also have the feed and return lines for a turbo. Ahh can't wait.


    Lancer/EvolutionX Rotor Glow Paint
    6g74 Forged Engine w/ hx40 turbo
    Eclipse GT 5 spd swapped


    Rotor Glow Galant
    Daily Galant
    OZ Edition Eclipse

  5. #45
    Senior TGC Member mrg7243's Avatar
    Join Date
    11-29-2009
    Location
    Chadds Ford, PA
    Posts
    2,769
    Quote Originally Posted by keith6110 View Post
    niice.


    I put a 36in long 7in round magnaflow muffler in the center of my exhaust system. Also hooked up my oil pressure and water temp guages with a special order adapter. I also have the feed and return lines for a turbo. Ahh can't wait.
    owwww shit v6 turbo build coming up??

  6. #46
    Quote Originally Posted by mrg7243 View Post
    owwww shit v6 turbo build coming up??
    Yep, Already have a t3 exhaust manifold, 6g74 connecting rods for the 6g72, garret t3 turbo, 2004 gts ecu, small intercooler, and a greddy bov. I need the tactrix cable, cp pistons, turbo timer, a wastegate, Wideband, and a little knowledge on tuning.

    I've been wanting to go turbo since I got the car, I'm hoping by may-june I'll be ready to put everything together.

    By the looks of my sig. Should be August 2011 for sure lol
    Last edited by keith6110; 10-24-2010 at 12:14 AM


    Lancer/EvolutionX Rotor Glow Paint
    6g74 Forged Engine w/ hx40 turbo
    Eclipse GT 5 spd swapped


    Rotor Glow Galant
    Daily Galant
    OZ Edition Eclipse

  7. #47
    lol well ecuflash tuning isnt to bad when i first started my car ran like crap but after 2months of tuning ive almost got it where i want it still a few problems but ill figure them out XD.
    2002
    4g64 dohc turbo 5-speed
    gt30r @20psi stock block,mbc
    2.5" tbe
    evo 8 ecu and maf
    large fmic w/ cx racing intercooler pipes
    wrx injectors @ 100psi fuel pressure

  8. #48
    Senior TGC Member mrg7243's Avatar
    Join Date
    11-29-2009
    Location
    Chadds Ford, PA
    Posts
    2,769
    Quote Originally Posted by keith6110 View Post
    Yep, Already have a t3 exhaust manifold, 6g74 connecting rods for the 6g72, garret t3 turbo, 2004 gts ecu, small intercooler, and a greddy bov. I need the tactrix cable, cp pistons, turbo timer, a wastegate, Wideband, and a little knowledge on tuning.

    I've been wanting to go turbo since I got the car, I'm hoping by may-june I'll be ready to put everything together.

    By the looks of my sig. Should be August 2011 for sure lol
    ah sounds like you got most everything just wanting, just the little bs stuff and your done

  9. #49
    Over the weekend fun like I had posted previously





    And my home made reducer lol (no one in my small town had a 3in to 2.5in reducer)


    Lancer/EvolutionX Rotor Glow Paint
    6g74 Forged Engine w/ hx40 turbo
    Eclipse GT 5 spd swapped


    Rotor Glow Galant
    Daily Galant
    OZ Edition Eclipse

  10. #50
    TGC Regular midnight's Avatar
    Join Date
    04-25-2010
    Location
    Springfield, MA
    Posts
    470
    ^^HOLY!!!! what the heck is that!!! (still a newb)

  11. #51
    Keith, are you going with a single or twins!?!? I would love to see a USDM TT 8G soon. Before a certain one does it next summer ;)
    '99 5-Speed GTZ: Forged 3.6L 6G74T 6764 E85
    2017: 552whp/562wtq SBE on 19psi
    '02 Eclipse GT: 6G72 M/T-swapped Daily Driver
    '10 Endeavor: 6G75 AWD Family-mobile

  12. #52
    Quote Originally Posted by midnight View Post
    ^^HOLY!!!! what the heck is that!!! (still a newb)
    This is a 36in, 7in round magnaflow muffler. I put it in place of the resonator and It sounds beast.


    Quote Originally Posted by M-Rod View Post
    Keith, are you going with a single or twins!?!? I would love to see a USDM TT 8G soon. Before a certain one does it next summer ;)
    twins seem like it would be easier but I'm planning on a single. Don't feel like picking up 2 turbo's lol. I'm planning on low boost so.


    Lancer/EvolutionX Rotor Glow Paint
    6g74 Forged Engine w/ hx40 turbo
    Eclipse GT 5 spd swapped


    Rotor Glow Galant
    Daily Galant
    OZ Edition Eclipse

  13. #53
    i was supposed to get 3rd gen tails in today but they havent arrived:(
    bought them 2 fridays ago and they were sent on the 18

  14. #54
    TGC Regular Da_Prodigy's Avatar
    Join Date
    01-29-2010
    Location
    Elgin,IL (Chicago Suburbs)
    Posts
    592
    Put on my winter wheels early since some stupid little punk thought it would be funny to slash my tire.... He's not laughing now.... >:[

  15. #55
    embarrassed this guy driving a 09 civic SI

  16. #56
    Quote Originally Posted by deeznutz View Post
    embarrassed this guy driving a 09 civic SI
    sweeet lol.


    Lancer/EvolutionX Rotor Glow Paint
    6g74 Forged Engine w/ hx40 turbo
    Eclipse GT 5 spd swapped


    Rotor Glow Galant
    Daily Galant
    OZ Edition Eclipse

  17. #57
    You are here entirely tooo much!! Corey2kG's Avatar
    Join Date
    04-29-2009
    Location
    Holyoke,Massachusettes
    Posts
    3,600
    I put my SRI on today :D

    FreakyDeaky

    Quote Originally Posted by sponcar View Post
    Always remember "do you, not them" cuz thats what make you different than others :)
    2kG 6g72/74 5 speed

  18. #58
    Senior TGC Member mrg7243's Avatar
    Join Date
    11-29-2009
    Location
    Chadds Ford, PA
    Posts
    2,769
    pshh with my help from 2000 miles away haha

    I drove the thing, and tire rotation

  19. #59
    i embarrassed a lot of ppl on the highway today with my 4500 rpm rev limit XD still smoked em. but man after a long highway pull my headers were glowing reeeall bright.
    2002
    4g64 dohc turbo 5-speed
    gt30r @20psi stock block,mbc
    2.5" tbe
    evo 8 ecu and maf
    large fmic w/ cx racing intercooler pipes
    wrx injectors @ 100psi fuel pressure

  20. #60
    You are here entirely tooo much!! Corey2kG's Avatar
    Join Date
    04-29-2009
    Location
    Holyoke,Massachusettes
    Posts
    3,600
    Quote Originally Posted by mrg7243 View Post
    pshh with my help from 2000 miles away haha

    I drove the thing, and tire rotation
    You got that Matt haha. Thanks bro.

    FreakyDeaky

    Quote Originally Posted by sponcar View Post
    Always remember "do you, not them" cuz thats what make you different than others :)
    2kG 6g72/74 5 speed

Page 3 of 534 FirstFirst 12345671353103503 ... LastLast

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •